ENVIRONMENT ACOUSTICS

De call-centers

26/08/2019

"Sinds de verbetering van de akoestiek vindt mijn echtgenote dat ik minder stress heb." Whirlpool

"Na de interventie van uw kantoor, ben ik niet meer verplicht om ‘s avonds werk mee te nemen naar huis." Hewlett Packard

"Voor de correctie van de call-center, op 100 behandelde klanten (met codering van een serie gegevens), noteerden we 30 aantekeningen met minstens één fout. Vandaag bedraagt het foutenpercentage quasi nul." Allstate

"Vanaf de dag dat de akoestische correcties zijn uitgevoerd, is de migraine bij talrijke operatrices verdwenen." Darty

 

De hoge akoestische belasting verbonden aan de aard van de activiteit, de belangrijke densiteit van het personeel, veroorzaken over het algemeen akoestische overlast waarvan de consequenties gemakkelijk meetbaar zijn.

Een coherente en passende akoestische benadering van de problematiek van de call-centers laat toe de efficiëntievereisten van de equipe en het welzijn van de operators te conciliëren.

 
Volgende pagina >
U bent hier: Index > Ons bedrijf - Onze missies > Gedekte sectoren > Call-centers