ENVIRONMENT ACOUSTICS

De bankagentschappen

26/08/2019

Vooral in de zakenwereld gebeurt het verwerken van de routinehandelingen hoe langer hoe meer door netwerkverbindingen die de verplaatsing van de klant naar een agentschap overbodig maakt. De eenvoudige geldtransactie wordt toevertrouwd aan de automaten in self-service die 24 h op 24 functioneren.

Daarentegen nemen de gepersonaliseerde adviesoperaties toe. De behandelde materies zijn complexer en raken zeer persoonlijke gegevens.

Het open imago van de bank en de zorg voor een klantvriendelijk onthaal vertalen zich in agentschapsconcepten ingericht in tuinkantoor.

Het uitwisselen van meer persoonlijke en vertrouwelijke gegevens (geldplaatsingen, verzekeringen, financieringen, enz.) vereist tegenwoordig een toenemende zo niet totale vertrouwelijkheid. De protectie van de gesprekken wordt door het cliŽnteel verwacht uit respect voor het privť-leven; ze wordt trouwens onontbeerlijk voor de bankier om het vlotte verloop van de onderhandelingen toe te laten.

Een coherente en geschikte akoestische benadering van de problematiek in de bankagentschappen laat toe de vertrouwelijkheidsvereisten te conciliŽren met het onthaalconcept van de bank en de esthetische visie van de architect.

 
Volgende pagina >
U bent hier: Index > Ons Bedrijf - Onze missies > Gedekte sectoren > Bankagentschappen